22 September

God morgon god morgon :)

Sjuk och hemma ifrån skolan även idag -:/ Jag mår nästan sämre idag till och med, inte helt kalaskul. Kommer antagligen att tillbringa även denna dag i sängen. Ska se om jag orkar skriva om min engelskaläxa sedan också.

Igår köpte mamma ett USB minne till mig på 8 GB, det kostade 399 kr Expert och jag trodde det jag beställde på internet för 100 kr förra veckan var på 2 GB så jag tyckte der var helt okej. Så gick jag in på nätet och hittade att jag kan få 16 GB för 325 kr exklusive frakt. Är det inte helt sjukt? Jag försöker lägga in alla mina bilder ifrån datorn på USB minnen för den ska in på lagning. Jag har nu 3 stycken 4 GB minnen fulla och jag har endå en massa bilder kvar på datorn. Sick jag tror jag ska beställa ett sådant 16 GB idag faktiskt!

Igår hittade jag tatueringarnas tatuering! Jag och Max ägnade oss mest åt att länka bilder ifrån gaddad.se. Och jag hittade den här, den är inte min stil och jag hade inte vågat göra den. Men den är så fruktansvärt sexig.





<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0