21,45

Hello fjors :)

Idag har jag hunnit med ovanligt mycket; Skolan sen var jag hos Linn ett tag. Hon har vrickat foten, det var det svullnaste jag har sett i hela mitt liv stackarn hoppar på kryckor! Hon är även brunett, jag glömde kameran så bilder kanske dröjer lite. I och med att Camilla fýller 18 IMORGON och har kommit jättelångt med körkortet så peppade det mig lite att jag och pappa tog en sväng förut. Direkt efter det var det spinning, smart som jag är hade jag glömt kläder. Men stenhård som jag är så var jag med endå, i jeansleggins och klänning.

I morgon är jag ledig! Jag ska med födelsedagsbarnet in till Stenungsund och prata med tatueraren angående hennes tatuering. Sedan lite senare blir det Göteborg med bland annat Håkan Hellström!

Nu ska jag faktiskt se på Män som hatar kvinnor, bara några månader efter alla andra.

 


Kommentarer
Postat av: caamy

Du är de bästa jag har <3

2009-09-17 @ 22:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0