21,28

Har haft en av de tråkigare dagarna i mitt liv och endå har jag bara varit vaken i 9 timmar på ett ungefär! Kollade på idol med min lillasyster. Egentligen är ju auditions det enda roliga, när du inte hejar på någon speciell!

Upptäckte till min förtjusning att lilla Filip Berg är med i en näs-spraysreklam. Kanske inte jätteball, men jag blev ju glad som fick lite ögongodis. För dig som inte riktigt hänger med i svängarna och nu undrar "vem fan är Filip Berg?" Då ska jag uppdatera dig lite, han är blond och grymt sexig. Det var han med ketshupsflaskan i Hipp hipp hora och sen spelade han "Dildo" i Andra Avenyn med.

Trillade poletten ner nu kanske? Om inte så är du ju hopplös ;)




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0