19,49



 

Jajaja nu fungerade det med bilder igen, det är något skummt med det där! Hittade denna söta mobilen på facebook, är den inte det finaste du sett? Misstänker att den kanske inte är helt sprillans kanske men jag har aldrig sett den förut i alla fall!

Det där med att bli äldre känns väldigt jobbigt. När man träffar nytt folk framför allt nya killar, så tycker jag alltid att dom ser jättegamla och misstänker att dom kanske är minst 20 men så visar det sig att vi är lika gamla. Min "gissa ålders förmåga" är värdelös! Antagligen är det väl för att de killarna som jag känner sedan innan ser likadana ut, eller att man helt enkelt inte lägger till att de åldras. Jag tycker till exempel inte jag ser speciellt mycket äldre ut nu än vad jag gjorde när jag var 14. Jobbigt jag tänkte på det när jag såg en söt kille på golfen. Men han var med en 93:a så han var säkert också småfjors. Hårt liv !

Jag känner mig utbränd, ska nog sova tidigt idag med !! <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0