19 September

Nu  blir jag riktigt förbannad, jag har tagit massa fina bilder som jag tänkte lägga upp. Men det funkar inte idag heller!

Men i alla fall igår när Camilla fyllde år så åkte vi in till Stenungsund för hon skulle tatuera sig. Hon var inte nervös förrän vi kom innanför dörren. När vi kommer in så satt min kusin där och blev tatuerad. Kort kommer på den också :) När det blev hennes tur så satte hon sig i stolen och han började. Efter bara kanske 1 minut så svimmade hon. Hon svimmade inte bara mycket värre, jag blev livrädd och höll på att börja lipa(Whats happens in Stenungsund, stays in Stenungsund). Men sen efter hon tagit lite luft så mådde hon bättre och kunde slutföra sitt lilla söta hjärta bakom örat :)

Efter det så åkte vi in till Göteborg och käkade på den underbara indiska restaurangen som vi alltid går till. Så blev det dags för Håkan på liseberg. Vi ställer oss i den svinlånga kön och när vi nästan var längst fram såg vi att de kollade efter dricka i väskorna. Vi fick lite ångest och gick ur kön, så det blev tyvärr ingen Håkan för oss. Misstänker att vi verkligen missade något.

Senare träffade vi våra klassisar Janina och Patrick, de ville vi skulle följa med dem till Bryggeriet. Vi mötte upp min kusin och gick till Bryggeriet och var där en liten stund. Sedan gick vi vidare till BLVD men i kön in så tog någon Camys mobil ur hennes väska! Så när vi väl kom in så var det inte så roligt längre, det förstörde verkligen stämningen så vi tog nattbussen hem! Trånga köer är farliga man känner inte om folk tar i väskan-. Camilla tappade sin mobil när vi var på Dropkick murphys på Hultan. Då ringde vi till den så var det en kille som svarade så sa han vart han var så gick hon bara och hämtade den. Fruktansvärt att ta någons mobil, på hennes födelsedag med! Men i övrigt så tycker jag att vi hade det trevligt. Tack för igår sötis ! Hoppas du mår bättre än vad jag gör!

Ligger nu i min säng och tycker grymt synd om mig själv. Jag har druckit en massa vätskeersättning, men inte hjälper det inte. Frukost på sängen hade inte varit fel, men jag tror jag ska sova en sväng till nu faktiskt!





Han är så sjukt söt  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0