18,59

Jag är inte så mycket för bloggar, jag tycker det är ganska tråkigt att läsa.  Jag läser bara tre bloggar själv; Fridas, Victors och Rickards. Så jag förstår om du inte orkar läsa min blogg, men det gör inget för jag tycker att det är kul och skriva. Jag tittade i min dagbok herromdagen, där är jag dock inte alltför bra på att uppdatera. Senast jag skrev var precis efter hultsfred och jag upptäckte jag var väldigt dålig på detaljer. Men jag har inte glömt det än;) På tal om hultsfred jag har ju kvar mina festivalarmband (inte sonisphere) och kände herromdagen att de lucktade lite sådär halväckligt. Så jag beslutade mig i fredags för att tvätta dem och jag gnugga och gnugga med tvål, det blev helt svart. Otroligt snuskigt! Armbanden är helt enkelt som festivalerna, inte jätte renliga.

Jag tror jag håller på och bli sjuk också, har känt mig krasslig hela dagen :( Jag borde inte bli sjuk, jag borde ta tag i skolan och börja plugga istället. Men jag måste ju erkänna att de lockar grymt mycket att vara hemma!

Men nu börjar LA ink så nu måste jag rusa till tvrummet :) Det funkar inte att lägga in bilder nu heller!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0