17,28

Sen sist har jag bara kollat på fjortisprogram på Mtv, seriöst det blir man fan inte smart av asså! Snart kommer pappa och Julle hem, jag saknar dem det är ganska tråkigt att vara ensam hemma. Och Kalle har ju verkligen inte varit på hugget idag heller. Dagens höjdpunkt var och ta in posten, ursäkta mig men hur "hello no life" är inte det då? Men  jag fick en massa kul saker idag; Nytt csn kort, kickstidning och något mer.

 Jag hade tänkt köpa Carolina Gynnings parfym. Måste erkänna att jag inte har luktat på den än, men jag litar på henne. Det är ju hennes parfym så den lär ju inte direkt lukta äckligt. Sitter här nu med ansiktsmask och flecedress och ser allmänt fånig ut. Läste i Kickstidningen att man kan spruta vatten på ansiktsmasken om man inte vill att den ska torka (det är ju inte så skönt när den gör det). Jag visste först inte vad jag skulle spruta med, men sen fick jag den brillianta ideen att bege mig till övervåningen och ta vattenflaskan mamma använder när hon stryker. Men efter jag sprayat mig själv i ansiktet med den ex antal gånger så känns det nu som om jag varit ute i ösregn..... Men tjaa det var ju i alla fall uppfriskande... Men gud nu droppar det massa!! Det rekomenderas inte att använda en sprayflaska med så mycket.... power!


Förövrigt så har jag nästan slutat bita på naglarna, eller nästan och nästan. Jag har nog slutat tror jag, jag biter inte längre medvetet i alla fall! Använder dock inte Stop and grow eller Stopp och väx som det så fint heter på svenska. Tanken är god, men det håller inte i längden. Du kan inte peta dig i munnen, på läpparna slicka på fingrarna eller ens äta mat med fingrarna. Resutatet blir då att allt smakar SKIT!

Ovanligt nog så fungerar det inte att lägga in bilder, lägger in dem senare !  <3




Kommentarer
Postat av: camy

det är lika roligt varje gång du uppdaterar å läsa tkr jag :) förstår dock inte varför?

för väldigt många gånger så vet jag ju typ vad de kmr handla om som du skriver. Men jag gillar dig vännen !

2009-09-24 @ 22:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0