17,27

Nu kom jag på det! Bekräftelse, det måste vara därför vi lever som vi gör. Människor är ju trots allt flockdjur och de flesta av oss älskar ju att kommunisera med andra. Min favotit kommumisation är ju SMS utan någon komkurrans, efter att prata in real life såklart. Jag är nog vad man skulle kalla beroende utav min mobil, jag tycker själv att jag brukar vara ganska trevlig också. Fast nu i veckan har jag mest varit sur och bitter. Men åter till bekräftelse det kan ju vara små töntiga saker egenligen. Men bara det är något det är ju underbart att höra att man har gjort någonting bra eller på något annat sätt får höra smicker. Jag ska nog bli bättre på att berömma andra människor. Tänk om alla sa minst 10 positiva saker (gärna till olika personer), vad roligt det hade vara att gå till jobbet eller skolan då? Tänk på det!

Igår gjorde Karl något jättesnällt. Han lyssnade på mig i flera timmar inatt när jag bara gnällde och gnällde om mina problem. Fler sådana människor tack!

Tittade nu på ännu äldre bilder och det var ju inte utan att man fällde några tårar. Okej att sommaren 09 har varit den bästa tiden i mitt liv. Men det var ju bara i några veckor. När jag gick på högstadiet 7-9:anBleketskolan så hade jag den bästa klassen man kan tänka sig. Jag saknar dem jättemycket, tyvärr är det inte många alls som jag håller kontakten med. Jag hade ju inte tackat nej till en återträff direkt! Men det är ingen som vill ta tag i det, det var vi alltid dåliga på! Men förutom sommaren som var så var nog mitt liv som bäst när jag var en sådär 14 år. Det är snart 4 år sedan, herre gud. Deprimerande, snart är jag väl 80 också.

Och året var 2005, jag och Hanna var på Ola konsert. En av de absolut bästa stunderna i mitt liv. Jag var så himla lycklig då! Var tvungen att cencurera bilden för somliga är lite kinkiga, jag såg också retarded ut men vad gör det?


Kommentarer
Postat av: HANNA

Observera att jag gick på ola för din skull. Me don't like him

2009-09-26 @ 12:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0