16,27

Jag sitter tyvärr fortfarande klistrad framför tvn. Man ´har ju inte så mycket annat att göra när man är hemma och är sjuk. Jag försöker just nu ladda upp bilder som ja tänkte beställa som foton. Men det går kanske inte helt felfritt. Jag är just nu ganska irriterad.

Snart kommer pappa och Julle hem så då är jag väl så illa tvungen att göra lite nytta med. Måste till exempel städa Kalles bur. Jag som hade tänkt plugga idag, jag har inte ens tittat på det mer än när jag trampade på det (hela mitt golv är täckt av olika lappar och böcker).

Kollar nu på det värdelösta programmet Teen cribs MTV. Sorgligt att det är det enda jag har gjort de senaste 5 dagarna. Jag har verkligen bara suttit/legat vid tvn/datorn.

 

Hittade en massa gamla bilder förut, här gick jag ur nian.

Jag funderar verkligen på att bli brunett igen, men den hårfärgen vill jag inte ha. Då hade jag redan börjat göra blonda slingor för att bli blond igen. Jag skulle däremot vilja ha mörkbrunt hår, samma färg som Linn har. Jag ska försöka få henne att skicka kort snarast   <3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Snyggt med brunett, snygg med blondin med. Tycker den färgen du har där e snygg faktist.

2009-09-25 @ 16:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0