15,57

Tog precis in posten och där var det ett brev till mig! Inte vilket brev som hellst utan ett plusgiroinbetalningskort ifrån WWF som så snällt undrade om jag ville stödja deras rädda tigerkampanjen med 100 kr. Jag är ju inte direkt rik när jag lever på 1000 kronor i månaden, men man är väl en god medmänniska. Så jag tycker det känns självklart att punga upp 100 kr, det går ju till en bra grej. Jag får helt enkelt nöja mig med att ladda mobilen med 100 kr denna månaden så är det kvitt. Jag är ju faktiskt djurfadderDjurensrätt också. Betalar dock bara 25 kr i månaden. Men det är bättre det än inget. Ingen kan göra allt, men alla kan göra något. Tänk om alla hade den inställningen!


Jag mår nog sämre nu än igår, jag nyser som en besatt! Men Hanna var just och sällskapade mig det var väldans trevligt! Klockan är nu 15,53 och idag har jag väl inte gjort så mycket mer än och skrivit om en läxa, sett på tv och legat i sängen med datorn. Extremt tråkigt faktiskt, men som det känns nu så lär det bli ytterligare än dag till hemma!


När jag sen får en högre inkomst så ska jag minsann bli tigerfadder!





<3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag är väldigt trevlig

2009-09-22 @ 23:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0