14 September

God morgon :)

Sittter nu i skolan och har precis haft engelska, tyvärr är inte min älskade i skolan idag. Hon ska göra halkan om en halvtimma! Jag tror det kommer gå som på smör för hon är så duktig sååå :)

Och stackars lilla Linn är skadad, hon hade trampat snett på fotbollen så hon går tydligen på kryckor och grejer :S .

Visade min engelska lärare Olas snygga hemsida och klickade av en händelse in i shoppen och där hittade jag lite gott och blandat :) Enjoy :





 

Den första tröjan är ifrån den gamla kollektionen (den har jag) och nr 2 är den nya. Jag tycker att den var ganska tråkig, så jag ska inte köpa den.


Snyggaste t-shirten ever!? Det tycker jag verkligen. Blev superglad och tänkte den SKA jag ha! Ska gå in och välja storlek och ser då att den bara finns i BARN storlek. Hur fan tänkte dem? Ska man då behöva beställa den tråkiga (bilden över) så får barnen den snygga? Inte okej!
            


Detta var det nya snygga örngottet, hittade tyvärr ingen bild på det gamla rosa som jag har. Men tror jag ska beställa det här också :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0