We are golden

Underbart Mikas nya skiva The boy who knew to much finns nu på spotify, gilla! Förresten igår nämnde jag att jag läste en bra bok. Den heter Pojken i randig pyjamas. Den rekommenderas varmt, den handlar om en liten pojke som bor med sin familj utanför stängslet till koncentrationslägret Auschwitz. Hans pappa jobbar förr SS, men Bruno som pojken heter blir vän med en jämnårig pojke på andra sidan stängslet. Den är väldigt sorglig, men tyvärr visste jag vad som skulle hända (det hade Linn berättat för mig).


Jag håller just nu på och städar mitt rum, mindre skoj. Fast egentligen vet jag inte städar och städar, jag sitter ju mest i sängen med datorn. Förresten rymdprovet som jag gjorde igår! Jag fick ett poäng ifrån VG jag fick 27 poäng och maxpoängen var 40. Jag är nöjd för det känndes som om provet gick jättedåligt!


Fick nu en inbjudan till Luleå-.Jag vill jättegärna åka, men det är ju dyrt. Men jag kan få tågbiljetter dit för 1000 kr och sen kanske det kostar 2000 att bo där med mat och dricka och så. Jag vill ju så gärna åka dit! Men det känns hemskt att betala 2000 kr för att vara där fredag-onsdag. Jag ska prata med mina föräldrar sen.


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0