Undra vem som åker ut?

Snart får vi reda på vem som får lämna idol. Spännande värre. Undra vem som åker ut? Jag har fyra favoriter; Rabih, Nickas, Mariette och Tove! Bara dom är kvar så spelar det ingen roll vem som åker ut, men Calle var grym idag. Jag har röstat på både Rabih och Nicklas idag dom är lätt nummer ett och två!


Jag smsa Linn och sa att Rabih var sexig eller något i den stilen, hon svarade att han ser ut som ett djur. Då skrev jag såklart att han inte alls ser ut som ett djur och att jag tyckte om honom! Hon svarade; Jag vet varför du tycker om honom, han ser ut som ett djur. Du tycker ju om djur och är en djurvän. Tack Linn det lät ju hur bra som hellst :)

<3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är rolig du:)

2009-10-10 @ 10:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0