The hives

För första gången på länge är jag ute i god tid. Jag har nästan klart för mig om vad jag ska ge mina vänner i födelsedagspresent och i julklapp.  Åh vad nöjd jag är med mig själv, det känns genast som om en sten lättade ifrån mitt hjärta. Beställde just nu en julklapp på Djurens Rätt. Det låter säkert svintråkigt men icke, hon kommer garanterat att bli jätte glad. Jag känner mig jätteglad, jag är en sådan bra medmänniska!

Jag fick utbildningskatalogen ifrån Luleås Tekniska Universitet igår, men tyvärr var det inget där som föll mig i smaken. Så det blir tyvärr inget Luleå för min del... Men nu måste jag plugga som sagt....

 

<3


Kommentarer
Postat av: sandra

fin blogg:D gillar du Johan Palm:D

2009-10-01 @ 19:26:38
URL: http://sandralixom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0