Söndag :/

I helgen har jag verkligen inte gjort något, det har varit  väldigt skönt måste jag säga! Men i helgen ska jag jag minsann till Brastad. Dagen efter jag kommer hem ska jag och Linn och bo på klostret i Vadstena! Det ska bli jättekul, så kommer jag hem på onsdagen vecka 43. Dagen efter det ska jag ha matteprov i Matte C hej IG. Och på  lördagen är det dags för det  fruktansvärda Högskoleprovet och dagen efter det åker jag till Danmark. Jag känner att jag har alldelles för mycket att plugga, jag är för lat för att ens tänka på skolarbeten på dagarna :/ Men i morgon måste jag ta tag i mitt liv!

Nu ska jag se på film med mina kusiner Oskar, Amanda och Julle dåå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0