Sexyness

Nu har vi provat studentmössor. Underbart kom till skolan så sunkig man kan vara i mysbyxor och inte en gnutta smink. Och håret hade kvar lite sexyness volym sen igår. Så går vi till klassrummet där mössprovningen är då ser jag HONOM! Det var bland det snyggaste som jag sett, och jag (vi) såg ut som stryk. Jag/vi höll på att sjunka genom jorden, fan vilken läckerbit! Jag beställde en Mössa med alla detaljer i silver, mysbyxor, myströja, trosor, visselpipa, kondomer och en tuta. Hela kalaset kostade 1431 kr inte alls kul!

Tydligen hade någon sagt till min lillasyster att hon såg mig igår så jag antagligen inte mådde så bra idag. Smart sagt, hur kunde hon ha så rätt? När jag kommer hem ska jag SOVA!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0