Pojken i randig pyjamas

Svar på en tidigare kommentar, nej jag är inte direkt superförtjust i Johan Palm. Jag lyssnar nog på nästan allt, men inte på Johan Palm. Han är för ung!

Vi börjar med det tråkiga, idag hade jag nördprov! Och det gick inte bra, jag återkommer när jag vet lite mer detaljerat hur det gick! Annars flöt skoldagen på rätt bra, skulle ha haft prov i Internationell ekonomi idag med. Men det såg jag i morse så jag hann inte plugga, så jag sköt upp det en vecka.

Idag har jag officiellt slutat att dricka mjölk! Men jag kommer antagligen dricka någon dag ibland, så det kanske är bättre att säga att jag har dragit ner på mitt mjölkdrickande. Jag var på ICA och shoppade Havredryck (wanna be mjölk). Det är ganska gott. Jag har druckit det som mjölk, haft det i teet och ätit Musli med den! Den funkade exellent. Sen har jag köpt en sjukt massa bönor och grönsaker också. Så i morgon ska jag göra broccoli och blomkålssoppa tänkte jag. Så idag började jag leva lite matklimatsmart! Men jag kommer inte att följa det till punkt och pricka. Jag ibland och äta allt men helt enkelt dra ner på köttätandet. Det blir mycket lättare att ändra sina matvanor när man flyttar!

Imorgon har jag världens underbaraste sovmorgon, jag börjar 12,50 men då har jag projektarbete och det måste man inte gå på. Så om jag vill kan jag ha sovmorgon till 14,35. Fredagen är lätt den bästa dagen!

Okej nu är det 23 dagar tills jag ska göra högskoleprovet tror jag, herre gud i himmelen. Jag är helt otroligt nervös faktiskt. Det är bara några dagar efter min visit i klostret också så jag måste börja träna snart. Fy!

Men nu ska jag läsa en bok och sen sova. Jag lånade en bok på bibban förut, har läst 80 sidor förut så den tar nog slut idag! Puss god natt <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0