Kortfattat söndag-onsdag

Jag åkte i lördags till farmor där jag tvingades övernatta för vi skulle åka tidigt på söndag morgon. Och vi gick upp jätte tidigt jag skulle upp klockan sex och bad alla att vara tysta-Men klockan 5 börjar farmor väsnas så jag drabbas av ett smärre nervsammanbrott. Jag gick upp och la mig och lyckades somna, då kommer grottmongot och väcker mig och säger. Klockan är halv sex du skulle upp klockan sex va? Då blev jag svinsur och börja skrika, mitt morgonhumör är inte alltid att leka med. ,Men så åkte vi och så hämtade vi upp min faster Vickan på kungälvssjukhus (hon jobbar där).

Väl ombord på stena så satt vi mest och störde oss på en kille som hade kepsen uppe på huvudet, asså den stod på huvudet kan man säga, idiot. Sedan var det bruch, men jag Oskar och julle var sjösjuka. I shopen så fanns det en 1 liters vodka med ett läderfodral med nitar för 269 kr. Helt galet, jag ville ha den men ingen ville köpa den tilll mig-. NiCE MED 16 års gräns i dk tänkte jag då...

När vi kom fram rakade jag benen sen drog vi och badade och vem var där om inte kepsfånet? Så badade vi ett tag jag och Oskar. Dag två åkte vi till Nordsjömuseeet , tror de heter Ocianum eller något. Där var vi övertrötta och hittade en Snel sel. Dag tre åkte vi till skagen och skulle shoppa och gå på museeum, tydligen skulle vi gå i sand med. Men jag hade inga skor med mig för ingen hade sagt vi skull gå i sand, så jag satt på en bänk och var sur och trotsa. Mycket moget!

Det hände la inte jätte mycket. Halva Tjörn åkte samma färja som oss/bodde på samma ställe. Mindre kul. och släkten är värst! Men jag är i alla fall pank nu, kul!

Gilla ! <3

I MÅNDAGS FICK MIN ÄLSKADE CAMILLA HILDINGSSON KÖRKORT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0