Idol minnen

Snacka om att Erik Segerstedt var snyggare innan han klippte sig! Jag kommer ihåg att jag sa direkt - honom hejar jag på!" Men sen klippte han ju sig :/ Vad tycker du bättre nu eller då?




Men det absolut roligaste var när Ola sjöng "Mandy"



Men 2005 så föll jag inte bara för Ola utan jag föll även för Måns Zelmerlöw. Men jag övergick snabbt till den blonda läckra killen ifrån Lund!



Bästa killen på idol 2006, lätt.




Hahah min idol är allt lite kaxig, de gillar vi! Morr vad snygg han är, läs inte alla äckliga kommentarer från fjorsen!

 


Hahah , detta kommer jag ihåg. Herregud, vilken vedkille han är! Håkan + Ola = Bästa ever! Jag hade kunnat döda för att vara där!



Där lämnade vi idoltemat och halkade in på Ola, en händig man! Jag älskar honom!




<3



Hur söt får man lov att vara?



Jag vill också åka kärlekstunneln med honom!




<3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0