Hur tänker svenska folket?

Jag förstår inte hur svenska folket tänker? Varför fick Erika lämna idol? Eddie hängde löst för 3e gången, det är inte så att det beror på något eller? Igår var första gången jag inte röstade(jag har inga pengar på mobilen). Hade Rabih åkt ut hade det varit ett tecken på att jag inte ska titta på idol, då hade han kommit exakt lika långt som Ola gjorde!

Idag är jag nog den enda i hela världen som inte har en aning om vad jag ska hitta på.. Det suger verkligen, men något måste jag ju hitta på! Jag var bjuden på fest men jag fick tacka nej för jag tror inte jag har något leg denna helgen och det är ju 37 dagar kvar tills jag fyller 18!

Mamma tvingade just mig att städa rummet, kul värre! Jag har fortfarande ont i halsen och känner mig småsjuk så jag lär väl stanna inne idag också :S !

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0