Håkan Hellström

Idag är en bra dag, dock började den med att jag trodde jag hade feber. Men jag tog sovmorgon och nu efter det mår jag hur bra som hellst. Jag blev helt lycklig när jag hittade min älskade skiva Försent för Edelweiss- Håkan Hellström. Dock så måste jag städa idag, jag måste verkligen det men jag skjuter nog upp det några timmar.

På torsdag ska vi prova studentmössor! Jag tänkte köpa en ekologiskmössa och sen tänkte jag ha silvrig text och ett party överdrag i silver. Jag passar inte i guld så bara silverdetaljer, sen tänkte jag beställa mysbyxorna med matchande tröja till också :)

Jag älskar min nya polotröja, den är helt fenomenal.



Mitt nya sexyness hårband, jag ska ha det när jag tränar! Tro aldrig jag ska ha på mig det i vanliga fall, men tycker det var coolt 40 krMonki .




<3

Kommentarer
Postat av: hanna

Gillar tröjan. Grr

2009-10-05 @ 23:39:49
Postat av: Hanna.

Snygg bild (:

2009-10-06 @ 00:01:59
URL: http://hannakristinejervstrom.blogg.se/
Postat av: Rebecca

håkan är bäst ^^

Fina bilder

2009-10-06 @ 00:08:59
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0