God morgon!

Ja ja ja ja åhh ja jaaaa JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ! Rabih gick vidare!!!



Men i alla fall idag ska ju jag ha det nördprovet, och jag har pluggat lite och jag kan mer än vad jag skulle vilja erkänna. Men så kollade jag i min kalender när jag slutar idag (tänkte åka in till Göteborg) och då upptäcker jag att jag har prov i internationell ekonomi idag också. De andra hade det förra veckan men jag var ju sjuk då. Dom måste skoja, jag kan omöjligt på en timma lära mig ytterligar en tråkig grej.- Jag får helt enkelt lägga på charmen och fråga om jag kan göra det i morgon eller på någon buffertdag framöver.

Nu ska jag finslipa pluggandet lite, har ju sovmorgon idag till 09,50. Inte fel alls <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0