Frukost

God morgon, jag älskar fredagar! Jag har sovmorgon sen tycker jag också att det är den bästa partydagen! Jag vaknade nu precis, utvilad för en gångs skull! Jag såg just att det är kanelbullensdag på söndag! Då ska det bakas bullar! Och då är det även ettårsjubileum för min blogg, jag har ju verkligen haft svackor och så men det är då ett årsedan jag skrev mitt första inlägg, kul!

Jag funderar faktiskt på att vänta med att gå till skolan till kanske två, projektkunskapen behöver man ju faktiskt inte gå på. Nästan hela mitt projektarbete är redan planerat, tack vare Linn! Sen idag och i morgon ska jag hem till Frida Hansson (ICA-Frida) och kolla till hennes katter, det ska bli mysigt!

Men nu ska jag upp och plocka ur / i diskmaskinen, min kära familj hade tydligen lämnat ett helt diskberg till mig! Vänligt, men efter det blir det det bästa målet på dagen FRUKOST. Ska ju prova att ha havredryck till min gröt för första gången!

<3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Havremjölk är inte gott

2009-10-03 @ 11:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0