Emma Johansson

Jag vill åka på festival! Jag vill att det ska vara sommar och varmt och skönt! Jag tror att sommaren  2010 kommer bli feet! Tänk då tar jag studenten och sen blir de festivaaaal! Bara att hoppas på att jag får ett sommarjobb så jag har råd att åka iväg. I somras så la jag och Camilla lite mer än 10,000 kr på festivaler.Om jag kommer in på högskolan så lär jag flytta till hösten också. Det lutar mest åt Halmstadshållet just nu faktiskt! Men det känns inte sådär superduperskoj att flytta dit själv. Jo okej då börjar det på riktigt och man får på riktigt ta tag i sina studier helt själv, ingen mamma som tvingar än att gå upp på morgonen. Ett stort kliv ut i vuxenvärlden, hur ska lilla jag klara mig helt själv? Jag som är pratsjuk och übersocial. Det är ganska ångestframkallande, men jag hoppas mina kompisar som inte ska plugga vidare än vill komma och hälsa på mig OFTA!

Jag ska göra Högskoleprovet nästa lördag klockan 8,30 i Bleketskolans matsal! Hejhej nervositet!



<3

Kommentarer
Postat av: camy

vi har haft en grym sommar iaf :D !! <3

2009-10-15 @ 16:17:32
Postat av: 666

väntar på uppdatering

2009-10-15 @ 23:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0