Kanelbullens dag <3

Jag har precis bakat kanelbullar, gud så goda dom är. Jag gör världens godaste kanelbullar, lätt! Men det finns inget godare än en ljummen kanelbulle och mjölk. Men jag får nöja mig med havredryck, det funkar!

Jag lovade att städa rummet idag, men jag känner mig själv jag kommer inte göra det. Jag tror jag ska muta Julle och få henne göra det. Men angående att dom nu är och köper present, ja är så nyfiken. Jag trodde att de va typ tallrikar eller något annat  bra och ha när man flyttar. Men pappa säger att jag aldrig kan lista ut det, vad har dom köpt:O? Jag önskar mig ju inget! :O Eller de är klart jag gör, men jag vet inte vad!

Nu är Camilla i Skärhamn igen, skönt jag ska aldrig släppa iväg henne själv igen. Det slutade tragiskt för båda igår så båda två grät när vi pratade i telefon i natt. Men vi ska ses sen och jag ska såklart bjuda henne på kanelbullar! Vi ska ju festa till det lite sen, men jag vet inte vad jag ska ha på mig!
Nästa helg så kan jag inte vara med Camy heller, hon ska jobba sen ska hon på firmafest (med min mamma :S).




<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0