Körslaget med Ola i morgon!

Idol idag, snacka om guldkant på tillvaron. Idag måste vara min lyckodag! Niklas blev ett wildcard, Rabih var otroligt bäst och sist men inte minst OLA MIN STÖRSTA IDOL EVER DÖK JU UPP MED SIN KÖR MED. Han är den snyggaste, sexigaste och mest begåvade skapelse som vandrar på denna jord, och det är en underdrift. Han var läcker i sitt nya hår också, jag var aldrig något fan till hans naturliga krull faktiskt. Alex (en av skåningarna som vi träffade på Hultsfred som vi åkte bil med till Yran) har spelat i samma fotbollslag som Ola. Jag blev helt otroligt avundsjuk när han sa att han kände honom. De är inte jätte tighta och umgås och så men de snackar ibland, herre min skapare nu är jag verkligen uppe och svävar i det blå!

 

Tillbaka till verkligheten... Förut så passade jag ju Fridas kattungar, det var jätte kul och de var helt otroligt söta. De bet varandra i svansen och var jättebusiga. Tänk när Isadora var kattunge vad rolig hon var då, nu är hon svintrist hon gillar bara mamma!

 

I morgon ska jag och Linn in till Göteborg och jag ska köpa mig en jacka, det kan bli kul! Och back till min klimatsmarta ide och äta mat ifrån växtriket. Jag käkade "vegansk" hela dagen, men nu till kvällsmat blev det tacos. Så jag åt både köttfärs och gräddfil. Men istället för att för så att man tar en "vegansk" dag i veckan så kan man ju försöka äta så många "veganska" måltider som möjligt på en vecka. Det borde göra större påverkan och det verkar lättare! Det är väldigt svårt för mig att planera in vad jag ska äta med tanke på att jag fortfarande bor hemma. Jag gillar att någon annan lagar maten till mig, då slipper jag det extra besväret. Men min lunch hade jag gjort själv. Idag blev det Blomkål/broccoli soppa.


Dagens låt: Waiting on the world to change (
samma låt som Rabih sjöng på audition)

 



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0