God morgon!

Idag har jag sovmorgon till 14,35 men jag vaknade 8... Som min mamma säger, det är ju jättebra då hinner jag städa också! Men jag har ju en hel del att göra för jag ska till Brastad sen efter skolan till min morfar och hans nya :) Jag ska vara där idag tills på söndag. När jag kommer hem på söndag ska jag packa det sista sen måste jag hinna träffa Camilla, så  åker jag till klostret i Vadstena på måndag. Jag kommer hem därifrån på onsdag och då har Camy åkt till London. Hon kommer hem på söndagen, och då åker jag till Danmark så vi kommer inte ses förrän på onsdagen på lovet! KATASTROF!

Igår gick min mobil sönder så jag får ha en gammal värdelös Samsung! Men jag hade den på hultsfred så jag jag hittade lite roliga bilder och sms på den så det var ju ett STORT plus i kanten! Så om du smsar eller ringer mig så lär det bero på att mobilen inte är helt med i matchen!

Igår när jag och Camy var ute och gick så missade jag alla tre stora "happenings" som hände mellan Lashen-ICA, Camy kom då på att jag är inne i min egen lilla bubbla. Om jag pratar om något så är jag ofta så inne i det att Ola Svensson hade kunnat jogga förbi utan att jag hade märkt det!

Idag har jag bara en enda lektion, Naturkunskap B. Vi har en sjukt söt och bra lärare så det är bra, men celler är inte helt kalaskul. Det finns ju folk i gruppen som är på en helt annan nivå också! Mindre kul

När jag har fått reda på hur man lägger in videoklipp då ska jag lägga in en massa ROLIGA klipp som jag och Camy har spelat in! Min dator har verkligen problem, den ska nog in på lagning snart! Jag tror jag har skaffat mig ett liv, därför jag har slutat uppdatera!

OM DU HAR FÖRRFÖRRA ÅRETS PHOTOMIC CD-KATALOG (07-08) SÅ FÅR DU HEMSKT GÄRNA KONTAKTA MIG!





Puss <3  Uppdatering dröjer till söndag 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0