Jag fyller år om 54 dagar!




Reklamklippen bara dras till mig! Dock kommer jag nog aldrig få se den här på tvn, jag bor nog lite för långt söder ut!

Idag började dagen mindre bra jag fösov mig och sedan var det psykologiprov, håltimma ifrån 12-14 Info&Layout till 15. Men jag gick faktiskt på den hemska lektionen, andra gången iår eller något...

Nu är jag hemma, Linn ska börja köra på körskola så jag måste med ta tag i körkortet nu! Men de är så himla tråkigT! Jag ska ringa körskolan på fredag! Jag fyller år om 54 dagar! Camilla har kommit riktigt långt med körkortet nu också!

Igår "snackade" jag med en på face som jag aldrig pratat med innan, eller pratade gjorde vi inte för man kan inte prata på facebook. Men vi chattade, han var nästan trevlig så jag blev helt lycklig det och ICA-reklamen gjorde helt klart min dag. Och Linn har tydligen hittat en nice födelsedagspresent till mig nu, jag känner mig helt otroligt nyfiken. Jag har ju bara kommit på en liten del av alla mina presenter. Inte det att någon person är klar utan att en del av presenten är klar. Jag har ingen aning om vad jag ska köpa till alla.

Stämingen i klassen känns nu väldigt kul, och Patrick berättade nu vem som hade kommenterat min blogg då det var "krig". Han sa också en annan sak som förvånade mig, någon i klassen hade läst min blog och tolkat det totalt fel och sedan berättat för de andra.. Männsikan i fråga hade på något sett fått för sig att det stod att jag hade haft sex med 14 pers på hultsfred. Självklart hade jag inte det!

Dagens låt: 

Escape The Fate - My Apocalypse



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0