DÄR ÄR HOOON! HON HAR INGA BYXOR!

Jag var nu precis på Alice Kiosk och shoppa ett frimärke (ska posta mitt inbetalningskort om intensivkurs till morfar). Med tanke på att jag är halvsjuk går jag ju självklart runt i morgonrock. Och inte orkade jag klä på mig när jag skulle till Alice så jag drog på mi skor och jacka. Men inga byxor. Så går jag förbi två äckliga snorvalpar när jag ska in på Alice, de glor så jag trodde att ögonen skulle ploppa ut, två småbarn var det. Sedan när jag går ut därifrån så hör jag den yngsta skrika: DÄR ÄR HOOON! HON HAR INGA BYXOR! Så vände jag mig om och blängde så pekade hon också. När jag postat kuvertet gick jag förbi och blängde argt på dem :D Hade deras mamma inte varit där hade jag sagt något med. Okej att de kanske är ovanligt att gå så lättklädd, men vadådå hon behöver ju inte skrika de så alla hör. Cpbarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0