Camilla Hildingsson <3

Camy kom över och vi spenderade tiden i min säng och pratade gamla crazy minnen, miss it! Synd att man blir äldre, det var helt klart bättre förr! Men vi hade i alla fall tänkt parta till det, men det blev inte så för tiden gick och vi var lite sega så hon fick gå hem igen ;) Men vi ser fram emot party i veckan och vi är ju LEDIGA på fredag också!

Nu väntar dushen sen ska jag SOVA!! Men jag funderar på vad mamma köpte till mig förut, allt jag vet är att det är stort och tungt. Men Julle fick det att låta som att det var många saker, jag är helt otroligt nyfiken. Jag måste ju vänta 64 dagar till!

I morgon är det måndag det innebär skola och MATTE C, skona mig!




<3

Kommentarer
Postat av: camy

Du är världens bästa <3

du får inte flytta ifrån min efter sommaren , jag kmr inte klara mig utan dig :´(

blir ledsen av bara tanken

<3

2009-10-04 @ 21:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0