Bandsläpp

Igår tog jag och Camy pappas sexiga bil och åkte till Fagerfjäll och gick ut och gick, hämtade min mobil i Std, hämtade Camys KÖRKORT, sist men inte minst så åkte vi en sväng till torp :) Svin kul, jag gillar verkligen att hon har körkort, hon kommer alltid få hämta mig nu för tiden ;) Jag kommer dock få betala tillbaka en vacker dag :/

Såg nu för första gången att det har släppts en hel del band till PEACE&LOVE!!!! Självklart tänkte jag skriva vilka det var också;
Amanda Jenssen, Avatar, Brother Ali [US], Fibes! Oh Fibes!, Glesbygd'n, Hardcore Superstar, Markus Krunegård, Name The Pet, Roffe Wikström, Sick Of It All [US], Skumdum, Taylor Mali [US], The Accidents, The Ark, Thee Suspenders och Thorsten Flinck & Revolutionsorkestern
Påtal om Peace&Love, undra när biljetterna till Hultsfred släpps. Deras hemsida är lite luddig nu tycker jag när det är Rookiefstival där i dagarna. http://rockparty.se

Nu har jag varit halvsjuk sedan veckan innan jag åkte till Brastad, nu får det räcka. Det är verkligen svintrist! Jag blir nog liggande hemma idag :/

<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0