Amazing !

Om du känner mig väl kan du aldrig i dina vildaste fantasier gissa vad jag gör nu! Jag städar mitt rum och inte nog med det jag har precis våttorkat/skurat golvet! Det har jag inte gjort sen jag målade om mitt rum (förra sommaren). Just nu så ligger allt i en hög i sängen medans jag väntar på att golvet ska torka. Det var ju riktigt kul att få ett städryck, flera månadersen sist. Mitt rum har sett ut som helvete alldeles för länge nu, jag är för slapp och bara skjuter upp det hela tiden. Men nu ska jag minnsan visa mina föräldrar att jag kan städa om jag vill! Jag funderar också på och möblera om, vi får se vad jag gör. Det är ju inte det att jag har ett stort rum med massa möbler så jag kan möblera hejvildt. Jag har bara en säng och en bokhylla i mitt rum!

Nu är golvet nästan klart så nu ska jag damma och våttorka mina hyllor !

PUSSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0