Söndag morgon

Ja du måste vara blind ;) Bilden som jag la in igår var ju på min idol Ola Svensson :)

Idag är jag nog den enda i hela Sverige som inte är bakfull! Väldigt skönt men endå sorgligt, men jag har sjukt ont i halsen och hade inget leg i helgen så det sög :/ Var på Camys släktkalas istället :) Men om 36 dagar då jävlar fyller jag 18, GILLA!!

Planerna för idag ser ut såhär; Röja lite på rummet, bädda rent, EVENTUELLT dammsuga och sen kl 13,30 ska jag se på reprisen ifrån körslaget. Efter det hoppas jag att Camilla har tid och vill träffa mig en sväng :) Körslager s´ka bli så otroligt spännande..... FÖrutom att jag redan vet att Ola gick vidare...

Jag måste nog ta ta i städet nu :( Puss <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0