Nostalgitripp 1

Jag tittade lite på min skoldator och hittade en massa gamla bilder. Och med tanke på att jag inte har något att skriva så tänkte jag att det passade bra att lägga upp dem :)

Jag har haft brunt hår och jag vill ha det igen, men inte än på ett tag.  



Förra sommaren när jag pussade lite på Linns Ebba på Hannas brygga, gud vad det ska bli mysigt med sommar!


Camy och Martin på EH på den tiden vi kunde med vad som hellst :)


Massa  fötter tillhörande gamla klassisar på Bernis studsmatta, saknar er!


Jag och Linnsan för ett tag sedan ;) Älskling du är sööt


Jag och min bästis efter en rejäl störtskur på Filippinerna  2008.


Linn jag och min lillasyster på Filli 08


Världens sötaste Linn på nösnässtudent 08 :)


Jag och min nygamla bästis Hanna också det på nösnäs student


Och efter studentenmojset blev jag bjuden till Hannas bror (av Hannas pappa) och jag blev mega förtjust i hans studentmössa. Lägg märke till min bränna, och endå var jag inte brun förra sommaren.


Saknar dig vännen :)


Anna och Lollo, saknar er :)


Linn extra super hot


Skinny mirror


Hanna gick loss på photoshop för hundra år sedan :D


Buhu gamla klassen på klassresa till huvudstaden ! Miss U !


Någon utflyckt till dyrön någon gång i 8an eller 9an :)


En snutt från vårat klasskort i 9an <3


<3

Kommentarer
Postat av: linnsan

å älskling då :) många kort jag var med på ! hihi

2009-05-04 @ 18:10:00
Postat av: 666

Har saknat dig. Skam va snygga kort då, :D haha. inte igår derekt.

2009-05-04 @ 20:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0