Idag är ingen vanlig dag för idag är det Annas födelsedag

Jag ber om ursäkt för den sanslöst dåliga uppdateringen. Men jag har inte riktigt varit på hugget och det är ju ingen som kommenterar längre. Igår började jag äta och då hade jag gått ner 7,2 kg och idag hade jag gått upp 0,2 kg. Men jag ska fortsätta på halvfart så jag kommer att fortsätta att gå ner, men det går mycket långsammare. Men det känns så mycket lättare när man får äta. Men nu snackar vi äta sjukt lite. Min matsedel för igår/idag/i morgon :
½ portionshavregryns gröt med solrosfrön och linfrö, sen en mellis med en påse, sen lunch 1 ägg och 3 plana matskedar keso, mellis en påse och sen på kvällen en bit fisk och ett mellanstort bit broccoli och en likastor med blomkål. Hihi men jag ska klara det :) Klarade jag 14 dagar på pulver klarar jag allt!

idag ska vi ha idrottsdag i skolan, finns det något tråkigare?Svar nej, men jag ska gå poängpromenad, tjoho

Igår så frågade Linn om jag ville vara med henne och göra ett projektarbete i trean. Hon kom med galet bra förslag, då kan man inte tacka nej till ett sådant erbjudande!

IDAG FYLLER ANNA EDVARDSSON 18 ÅR !!

Love is crazy pretty baby take it real slow.

Jag lägger in lite bilder :)

Min katt precis efter narkosen



Balen i lördags







Mamma, Julle och Camcam på Ullareds parkering (söndags)



Camilla och hennes gamla häst Blackie



Min egna lilla favvo döpt efter mej ;) Emma och den blonda kommer jag inte ihåg vad han heter, typ Elmer eller något :S



EMZIPEMSI igen :)



Mamma tvingade med mig till kullens i lördags efter jag hade jobbat på coop. Jag hatar kullens!!!



Efter kullens skulle vi köpa ägg mötte då Lovisa och Hamlet, de skulle hoppa!



Julle fixade mitt hår :)




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0