21 maj !

God morgon gott folk. Nu tillhör jag nog samma kategori som pensionärerna, nämligen de morgonpigga. Tidigare har jag varit som en zombie på morgonen men det var när jag gick och la mig ganska sent. Nu går jag och lägger mig supertidigt och det är helt underbart. Jag ska till och med cykla till golfen om ungefär en timma. Det är dryga en mil dit, så jag känner mig duktig. Så duschar jag när jag kommer fram och sminkar mig och sen så jobbar jag och jag hade även tänkt att cykla hem efter jobbet.

JAG HAR NU GÅTT NER 5 KG ! GÖTT MOS kan man säga. Dock syns det inget:/ Men igår tänkte jag så mycket på mat så jag nästan gav upp. Men skam den som ger sig! 5 kg på en vecka är det idag!

Igår steriliserades min lilla missekatt också, stackarn hon var helt groggy igår när hon kom hem. Nu är hon vaken men hon har jätteont. Jag plåtade henne när hon var däckad igår så bilder kommer :) Kanske även kan ta kort på hennes mycket härliga snittning :S

Jag ska ´jobba varje dag från och med idag till och med måndag, fett tråkigt. Men endå inte jag menar det känns ju väldigt bra att tjäna pengar. Jag ska jobba alla dagar hos pappa utan lördag då är det Coop som gäller. Men idag ska jag jobba med Hitler (mamma) så jag lär ju inte behöva göra något mer än att slava för henne...

XOXO Emma - coolast ever  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0