Me myself and I

Fick MVG på mitt företagsekonomiprov 60/60, grymt bra :) Då blev jag stolt över mig själv! Jag tänkte också på andra saker som jag har gjort som jag är stolt/nöjd över:


- Klarat 6 dagar på pulver (hitills)
- Fått ett helt nytt sommarjobb
- Fixat så jag ska jobba en massa nu i dagarna
- Gjort något motionigt varje dag, trots att man är svintrött när man inte äter
- Gått ner 3,8 kg sen i torsdags
- Nästan slutat smsa helt

Och nu det bästa av allt nu nyss kom jag på en nygammal idé om vad jag skulle vilja jobba som. Jag har enda sedan jag varit liten tänkt att när jag börjar jobba ,så ska jag minsann jobba med något så jag hjälper djur på något sätt. Tankegången har vandrat lite från veterinär till djursjukvårdare, djurskyddsinspektör och så tillbaka. Men att jobba utomlands med herrelösa hundar och andra hemlösa djur. Att få jobba  för till exempel  WWF eller WSPA  hade jag mycket väl kunna tänka mig att lämna landet för. Det är ju verkliigen inget som man blir rik av, men man ska jobba med något som man brinner för. Frågan är bara vad man ska läsa vidare till efter studenten? Jag ska nog maila runt och fråga!

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker det verkar väldigt vettigt att jobba typ för WWF eller något. :)

2009-05-18 @ 20:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0