50% MEDEL

Den här dagen började dåligt. Vågen visade bara 0,2 kg mindre än igår. Hur den kan göra det förstår jag inte, jag äter 500 kalorier om dagen och rör mig på dagarna. Världen är inte rättvis, pappa hade gått ner 6,5 på bara två dagar mer. Sammanlagt har jag i alla fall gått ner 4 kg sedan i torsdags. Men frågan är hur värt det är att svälta sig och må dåligt? Fast nu mår jag bra men känner mig helt slut, som spaghetti i hela kroppen. MEN IDAG, PÅ KVÄLLEN SÅ HAR JAG KLARAT 50 % AV MIN ÄTAPULVERKUR. Fytusan vad bra gjort av mig. Bara 7 dagar kvar sedan då, det kan ju inte vara svårare än den första veckan i alla fall. Men jag känner inte att det kommer att räcka med en vecka till, jag tror faktiskt inte att jag kommer att komma ner till mitt mål så enkelt. Så i värsta fall kanske det blir ytterligare några dagar. Men efter det så ska jag gå på halvfart, jag går nu på helfart. Halvfart betyder att du äter något/några mål med riktig mat och sedan något/några mål med pulver. Då fortsätter viktnedgången men det går inte lika fort. Och helfart då det är att du bara äter pulver och går ner i vikt fort, fast det funkar inte så bra på mig tycker jag inte.
 
Tur att allas våran favorit Bollnäs Martin är på Bandit Rock i Stockholm säger jag bara, han gör min dag nästan varje dag<3

Snart ska jag på gympa, fy tusan vad tråkigt säger jag bara. Jag har ingen luft i mitt bakdäck så jag måste försöka att pumpa upp det med våran trasiga cykelpump innan jag cyklar till kroksdal :/ Idag får vi nog tillbaka våra matte nationella prov med :s Hej IG.

Men sen blir det i alla fall stallet med Camilla, det gillar vi :) Härliga småfjors där också   :)

Jag och Camilla ska ju till hultsfred i sommar :) Men vi har redan nu börjat fundera på vad sjutton som man ska ha med sig- Det är jättesvårt, jag har aldrig varit på något sådant. Men saker som vi tänkte shoppa på Ullared:

- Presenning (en att ha under tältet och en över om det börjar regna)
- turrestolar (sådana härliga campingstolar med ett fack för ett glas eller en burk)

Sedan har vi inte kommit på något mer. Hjälp mig :O

Nu ska jag borsta tänderna, kisses <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0