Sterilt värre

Jag är trött som en gnu, jag skriver galet kortfattat.

(Igår gick mina hörlurar sönder perfekt inför dagens prov så jag fick köpa nya. Och jag och Camilla cyklade till Runes och köpte godis :D Sen myste vi i min säng <3)

Dagen började tidigt, jag var nervös vaknade flera gånger. Sen gick jag upp käkade frukost för sista gången, klädde på mig, pratade i telefon med SÖTIZ sen så var det dags. Jag mötte Camcam somvanligt neranför backen och vi hade sällskap upp. Matte B provet var så svårt så jag trodde jag skulle avlida, men jag tänkte sen fan vad nice liv, sitta här äta godis och lyssna på bra musik. Vi drog vid elva tiden så gick vi och Hämtade Linns hund Ebba så var vi och badade på Hannas brygga :). Ebba var minst sagt sugen på Camy ! Sen gick vi i bikini och handduk över sjöfart. HAHAHAH. Sen var de lunch och dusch av hund hemma hos mig. Efter det så cyklade vi till Svanvik (wallhamsrakan nästan ända borta vid häggvall) och red ut en tur med våra fans. Och nu är jag hemma, jag har så jävla ont mellan benen, jag tror jag är steril.

Det är så jävla kul när vi cyklar, vi möter alltid så kul folk :D Tack för idag cutiepaj <3

Nu ska jag strax och äta min sista måltid! Jag tror jag ska göra pannkakor!

















<3

Kommentarer
Postat av: caamy

tack för dessa dagar :) mkt trevligt ! ebba är sugen som fan på mig ;) lätt !! <33

2009-05-12 @ 21:12:47
Postat av: Anonym

ebba 'r typ kåt på camilla hahhaha

2009-05-12 @ 22:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0