Nostalgitripp 2 :)

Nu är jag redit pissed, min gamla mentor som slutade förra året håller på och mailar mig, ångest. Jag har uppgifter efter mig som jag ska göra men har ingen som kan hjälpa mig.

Jag lägger upp lite bilder sålänge. Känner mig som en äkta bitterfitta nu igen !

Hanna för typ längesen :)


Anna inte heller hon helfärsk;)


Jag va uttimatfjors men jag tycker jag passade i mörkt hår.


Linnsan Flingan och jag, den dagen glömmer jag aldrig <3


Jag och Bernis ;D


Loke när han var bebis, han var söt och galet kärleksfull ;D


Linnea och Peter






Hahahah Lisa


<33


Camilla sötiz som vanligt, dock innan jag kände henne. <3






Hahahahahh cutiepaj



Kommentarer
Postat av: 666

haha, härligt med gamla bilder. :D

2009-05-06 @ 17:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0