Later on.

Jag glömde ju berätta att jag igår beställde och betalade festivalbussen :) Skönt att det är gjort nu! Men ska klippa mig i morgon också, inte billigt. Sen efter det ska jag storhandla på coop och laga en riktigt god sallad när jag kommer hem. Jag längtar, känner mig som värsta matfreaket! Kokade till och med gröna linser förut som jag ska ha i salladen i morgon ;)

Jag har spanska prov på måndag, det är ångest för jag ska jobba hela helgen. Det är ju inte det att jag är duktig heller, jag fattar inte något :S

Har i alla fall haft idrottsdag idag, det finns ju verkligen inte något tråkigare än sådan skit. Tog lite kort på älsklingen när hon spelade :)









<3 <3 <33

Kommentarer
Postat av: camy

naaajs äntligen lite uppdatering ;) vilken papparatsiiii du hade varit :(

2009-05-28 @ 21:26:56
Postat av: Frida

Heej :) Inte där jag gjorde det. för då gjorde hon med tippar och då var de inte krav på långa naglar innan. de kostar 300 kronor innan den 10 juni för då är hon klar med sin utbildning.



Almanackan kostar 279 kronor och då är frakten och moms med. :) Det tycke rjag du skall göra. :) den är jätte bra. har fått kolla på några andras almanackor och dem har det..



Josse tycker att du kommenterar för dåligt på hennes blogg ;) haha. josefineborg.blogg.se





Kramar vi syns på fredag :)

2009-05-29 @ 14:11:57
URL: http://fridajivby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0