Jag är kär

Det finns mycket saker som är bra här i livet, mycket saker man känner att man brinner för. Det är ju ofta man känner fan vilken kul helg jag har haft och så vidare. Men nu har jag kommit på vad som är det mest underbara här i livet. Rida, hästar är ju absolut det bästa som finns. Idag red jag Lovisa och Camcam ut på en lång uteritt, okej att jag är chicken och så, men fyfan vad det är underbart :D Jag är helt kär.

Men i morgon ska jag ha min första Mary Kay hudvårdsklass, mamma har hetsat mig och pappa om att vi måste städa (mamma är på kurs). Så imorgon blir det städa, städa, handla lite mat, laga mat och sedan kommer folket. Känner mig stressad inför morgondagen!

Pratade också med min pappa idag om att börja käka pulver. Han skulle tydligen börja redan nu på måndag, så jag ska prata med min kära mor. Jag vill också käka pulver, dock så får man inte dricka något annat än kaffe, te och vatten. Man får inte ens ha mjölk i teet. Jag menar jag kommer bli helt galen. Men de är lätt värt det, jag har aningen mycket kärlekshantag nu.

Snart är det helg också, i morgon är det ju lilllördag :) Men jag ska ta det jävligt passivt i helgen, jag ska inte göra allt för mycket. Eller jag ska jobba på lördagen och börjar klockan 7. Härligt härligt. Men det blir säkert en hel del plugg endå, jag har företagsekonomi prov på måndagen sen nationellt prov i matte B på tisdagen. Mindre skönt.

Kärlek









Killen, hästen som jag red :)









<3

Kommentarer
Postat av: melinda

brukar vanligtvis inte vara så förtjust i hästar, eftersom att jag är allergisk men fy sjuttsingen va söt den där prickiga saken i mitten va :D

2009-05-06 @ 07:41:49
URL: http://hennesdanssteg.blogg.se/
Postat av: cammmy

Naaaaaaw lilla hamlet :´)

2009-05-07 @ 08:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0