hello no life --- > smal(are)

Nu bestämde jag just vad jag ville ha för smak på mina bantningspulverpåsar. Min mamma ska "köpa" ut det till mig från sitt jobb, det är nämligen 18 års gräns(XTRAVAGANZA). Så jag kommer att ha ett rent helvete och vara hello no life i två hela veckor :S Jag har dåligt självförtroende så vi får se hur det går men jag ska klara det. Hej beach 09! Men jag ska även vara hello no life hela den här helgen. I morgon ska jag jobba från lite innan sju - sex, så det blir en lång och jobbig dag uppe på golfen. Sen så måste jag plugga med, det  känns inte alls hello no life.....


Men nu ska jag sminka mig och platta håret för nu ska jag strax och praktisera :D.

PUSSSISS   <33


Kommentarer
Postat av: camcam

vilken smak :)?

2009-05-08 @ 18:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0