Hawaiian tropic

Grymt längesedan jag skrev. Men jag har inte riktigt haft tid att skriva :). Men kortfattat:

Valborg : Först åkte jag och Camilla in till Göteborg och kollade på Cortegen, det var inget för mig. Det var vuxenhumor, jag förstod inte alls det roliga.  Sen åkte vi hem till Camilla en sväng, sedan fick ja gå hem för hon skulle ut ;). Då gick jag hem,  sen träffa jag Gusten och sedan fick jag besök .)

Sedan på fredagen den 1:a maj gjorde jag inte allt för mycket, jag hängde hemma hos Camilla hela dagen. Vi låg och pressade på hennes altan med hawaiian tropic och jag BRÄNDE min rygg. 

Sedan lördagen den 2:a maj så jobbade jag hela degen. Senare på kvällen så  var vi först hemma hos Camcam med Hanna och hennes boyfriend Jens och grillade och så. Sen kom Hannas bror och körde hem dem och körde mig och Camilla till Kuballe.  Det var trevligt, men det blev kanske inte allt för mycket sömn och jag var trött som en GNU.

Och idag söndag den 3:e maj så vaknade vi upp i Kuballe, kom inte därifrån riktigt. Tänkte cykla hem min cykel men såklart hade något stolpskott lånat min cykel till Rönnäng. Så det slutade med att farmor fick hämta oss. När jag tillslut kom hem så gick jag och la mig :).

Jag är för trött för att orka skriva något seriöst. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0