Bitterfitta->glad

Idag började dagen fett dåligt. Jag gick upp kvart i åtta och tänkte ta bussen 8,17 så jag stressade som en gnu. Jag kommer ner till bussen exakt sitter och väntar ett tag sedan inser jag att de inte går någon buss utan att de var 9,17 jag hade åkt innan. Fick gå hem och chilla i tjugo för att sedan försöka på nytt (det spöregnade).  Sedan blev jag galet deprimerad på matten och kände att jag ville bara dö. Jag var riktigt bitter där ett tag. Men det gick över som tur var.-

Så nu idag hade jag folk hemma hos mig för en hudkurs. Lika lyckat som gårdagens. Tack Frida, Josefine, Anna och Lollo som ville komma och såklart ett stort tack till Ewa. Såklart tack Linn, Camy, Manda och faster Vickan för igår.
Det gick till så att vi först provade handprodukter och sedan gick vi över till hudvård och till sist lite smink. Men det var ingen sminkkurs, utan det får man boka en (gratis) efter att man gått hudkursen. Hudkursen är steg 1 sedan kommer sminket som steg 2. Jag kan förklara mer ingående en annan dag. Skulle du vara intresserad så är det bara att skicka iväg ett sms till mig :)

Nu ska jag SOVA, det är ju trots allt praktik i morgon.- Min redigt efterblivna granne snickrar nu (22,54) funderar på att spraya: SWEDEN DON'T WANT YOU, GO BACK TO NORWAY på hans dörr men mamma förbjöd mig. Men nästan lite Grannfejden varning här-


pussiss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0