Andra dagen på pulver

Igår gick jag och la mig riktigt tidigt så jag vaknade för tidigt, inte alls roligt. Jag är hungrig men inte så hungrig som man skulle kunna tro, jag ska så klara detta. Jag vägde mig dock inte igår (det är det värsta jag vet) men idag kom jag över nojan och gjorde det så från och med nu kan jag se om jag går ner något :)  Pappa gick ner 3,8 på tre dagar! Det värsta igår var när chefan åt ett knäckebröd med mjukost jag blev galet sugen då. Och sen när det var lunch och jag gick till diskhon med min härliga shaker och brevid ligger det fyra wienebröd. Det var jobbigt. 

Idag får vi antagligen reda på resultatet på våra nationella prov i matte. Jag känner nästan att jag inte vill veta, hej IG. Sen blir det jobbigt att hänga med ner i matsalen och inte äta eller dricka något. Sen ikväll tror jag det är spinning och jag tänkte faktiskt gå. Om man tränar under tiden man äter pulver går man snabbare ner, men man kan svimma och sånt med :)

Puss så länge nu ska jag göra mig lite lovely frukost. Blir jordgubb till frulle :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Va duktigt av dig :)

Ååå skall du få reda på matten idag ??

Det skall kanske jag med, men som sagt vem vill få ett stort IG upptryckt i ansiktet?:O Inte jag även om jag vet att de står de på mitt papper...

2009-05-14 @ 09:23:20
URL: http://fridajivby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0