911207

Jag har nu överlevt 7 dagar på pulver. Jag är så bäst :)  Kom precis hem från stallet nu jag och Camilla red ut en sväng på Killen och Emma, fett skönt utan småfjors! Det är så underbart att rida, hästar är det bästa som jag vet, LÄTT.

Fick just sms om att det kommer att komma väldigt roliga människor till hultan, jag känner mig galet pepp. Bara 49 dagar kvar tror jag det stod på internet :) Fett nice!

I morgon har nösnäs bal och jag kommer inte att titta på :( Jag har ingen som kan/vill följa med mig och titta. Det känns inte alls bra det här.

Och jag har ångest över vad jag ska göra efter gymnasiet. Det finns en massa saker som jag vill göra :S Men nej nu ska jag sova :D pussis<3

BARA FÖR JAG FICK GODKÄNT PÅ MATTE B NATIONELLA!!!!!! JAG FICK 13 POÄNG, JAG ÄR SÅÅ JÄVLA NÖJD MED MIG SJÄLV!!!!!!!!!!!! (så dålig är jag inte men det var fett svårt och det var många som fick IG)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0