5e dagen

Funderar du på att äta pulveR? För att det är så himla enkelt och går fort? FEL FEL FEL! Jag skrev igår att jag mådde dåligt och det beror inte på att jag är hungrigare än andra eller något sådant. Just nu är jag inte hungrig längre. Man kan må sjukt dåligt av att gå på pulver. Igår hade jag feber, var yr och höll på att svimma flera gånger och så krashade min mage. Just nu går jag på alvedon och mår bra överallt utan i magen. Men trots det så ska jag jobba idag, jag behöver pengarna. Enkelt och tro att man kan leva precis som vanligt fast att dricka mer vatten och äta pulver istället för mat- Så är det tyvärr inte, jag har inget socialt liv alls nu- Dagtid orkar jag men kvällstid så har jag mått svindåligt. Tänk vad mycket mat gör, jag hade en riktigt jobbig dag igår på golfen, all mat luktade så himla gott.  Men jag har bara 9 dagar kvar nu plus idag. Jag har dock bara gått ner 0,6 sen igår så sammanlagt 2,8 kg sen i torsdags. Ganska dåligt men jag har mått så dåligt att jag inte har kunnat motionera. Men om jag mår såhär sen så ska jag ut och motionera. Och jag är en riktig pain in the ass för hela familjen. Jag är så sjukt otrevlig och sur...   Så om jag inte beter mig som vanligt så beror det på att jag inte mår bra.

Läste nu om fiaskot på eurovishen. Hahah sveriges bidrag var sämst i världen, så det var väl tur de gick så dåligt (21:E plats). Jag förstår inte hur fan hon kunde vinna? Måns Zelmerlöv eller E.m.d för tusan !

Kommentarer
Postat av: Frida

Kom hon på sista plats? :O de är jag inte förvånad över...

2009-05-17 @ 10:43:34
URL: http://fridajivby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0