4e dagen i HELVETET

Jag skrev inget igår. Men fyfan vilken fruktansvärt jobbig dag jag hade. Först praktik och så, sedan gick jag hem till farmor ifrån stora vägen det va ganska jobbigt men jag överlevde. Sedan tog jag itu med farmors vardagsrum och när jag städat ett tag blev jag så fruktansvärt sur. Lättirriterad och såklart hungrig som en gnu, jag var riktigt PMS sur. Stackars min kusin som jag bara skällde på. Men jag gick även i sömnen natten tills fredag, det har jag inte gjort sedan jag var liten. Och jag hade tydligen pratat med mamma med. Men i alla fall när jag hade städat klart hos farmor fick hon köra hem mig för jag var så galet hungrig. Jag började mucka direkt jag kom innanför dörren, men de fattade att jag hade det jobbigt så de var snälla mot mig. Igår tänkte jag på mat exakt hela dagen, man kan inte föreställa sig hur jobbigt detta är. Visst jag har valt detta själv (egentligen inte men endå). Men när jag tänker på hamburgare så är det något allvarligt fel, jag hatar hamburgare och har inte ätit det sedan 4an eller något sådant.

Idag är det den fjärde dagen. Den kommer eventuellt att vara lika jobbig eller jobbigare än gårdagen eller så har det redan vänt. Annars lär det vända i morgon och då kommer man att må bättre. Det lustiga är att i mammas papper står det precis hur man kommer att känna sig och det stämmer :O. Jag ska jobba på golfen idag, jag vet inte riktigt hur det kommer att kännas med tanke på all mat. Men jag vägde mig ju inte i onsdags (första dagen) men från torsdagen- fredagen hade jag gått ner 1 kg. Och Från igår har jag gått ner 1,2 kg. Så sammanlagt 2,2 kg sedan i torsdags. Men om denna dagen blir lika jobbig som gårdagen så vet jag inte om jag kommer klara det. Jag grät och sånt igår men mamma peppade mig, jag ska klara detta!!

<3


Kommentarer
Postat av: Frida

Joo de gick kanoners igår :)

2009-05-16 @ 18:14:52
URL: http://fridajivby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0