10 maj

Igår så jobbade jag hos pappa på golfen. Dagen började bra gick upp 05,50 för att duscha och fixa mig. Började strax innan sju, dagen flöt på ganska bra. Men när jag sedan skulle upp och ladda kiosken står de en golfbil med två jävla golfvärdar i precis utanför kiosken. Jag tänkte ska jag köra upp och ställa mig precis bakom? Men kom då på att då hade de säkert blivit sura så hade jag behövt backa inför 20 killar, så jag tänkte de gör jag inte. Så jag fick gå flera gånger i stället. Fy fan vad sur jag blev, det sabbade min morgon.

Sen kom mamma och jag kom  på att jag hade klarat mig bra under natzitiden, för min mamma är likadan. Så blev jag lite småsur på henne. Men det värsta av allt var när jag bar in brickor i diskrummet så stod det en kärring vid kopieringsmaskinen och jag ser att hon inte förstår. Jag säger då hur trevligt som hellst att det är kod på den. Hon snäser tillbaka JA JAG VET. Jag som hade tänkt vara snäll och hjälpa henne. Sedan 5 minuter senare kommer min mamma och så frågar mamma om hon behöver hjälp och de gjorde hon. Hon var även trevlig mot henne. Jävla surfitta, jag blev helt jävla vansinning mamma fick ge mig en halvtimmas rast för jag var så arg att jag inte visste vad jag skulle ta vägen. Okej att jag kan vara lite småbitter ibland, men blir jag en sådan SURFITTA när jag blir gammal ska jag ta livet av mig, varför förpesta livet för andra människor?

Idag har mamma predrikat för mig om hur de är att gå på pulver, jag börjar på onsdag. Jag kommer då att vara hello no life i TVÅ veckor! Så skulle jag plugga hela dagen men jag har laddat ner musik och sovit hela dagen. Jag kan faktiskt inget om företagsekonomin som jag ska ha prov i i morgon. Keep up the good work Emma!

Igår kom Stefan hit och vi skulle plugga matte, men det blev kanske inte allt för mycket pluggande. Men det var trevligt endå :)







<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0